WOOPIE male, kabe, magnet 2in1, taskureisimäng
search
  • WOOPIE male, kabe, magnet 2in1, taskureisimäng
  • WOOPIE male, kabe, magnet 2in1, taskureisimäng
  • WOOPIE male, kabe, magnet 2in1, taskureisimäng

WOOPIE male, kabe, magnet 2in1, taskureisimäng

9,68 €
KM'ga
Kogus
Tarne 4-7 tööpäeva

Woopie magnetmale on huvitav pakkumine inimestele, kes reisivad palju. Miniformaadis magnetmängude seeria, mis mahub igasse rahakotti. Mäng kaalub vähe, nii et meil on see alati käepärast. See on kasulik, kui ootate arsti vastuvõttu või pikal reisil auto või lennukiga. Metallkasti kasutame lauana , tänu millele on mängu suurus minimaalne.

Mängureeglid

  • - Valged etturid alustavad mängu. Mängijad liigutavad oma ettureid kordamööda vastavalt antud etturi liikumisreeglitele ja kui ettur siseneb vastase hõivatud väljakule, võtab ta oma etturi kinni.
  • - Tšekk on ähvardus kuninga tabamiseks , mida vastane peab järgmise käiguga ära hoidma (kuningat ei saa tabada).
  • - Matt, st vastase kuninga kontrolli alla panemine , mille vastu kaitset ei ole, lõpetab mängu ja tähendab selle mängija võitu, kelle ettur vastase kuninga matti lööb.
  • - Viik toimub siis, kui: mängijad on sellises mängutulemuses kokku leppinud või kui laual on ummikseisus (üks pooltest ei saa teha õigeid käike ja tema kuningas ei ole kontrollis) või kui kummalgi poolel pole võitmiseks vajalikke ressursse (isegi teoreetiline ) või kui nn surnud positsioon, st ükski mängijatest ei suuda matti lüüa isegi parima mängu korral.

Iseloomulik:

  • - väike rändmäng
  • - pakendatud tahvlina toimivasse metallkarpi
  • - mängijate arv: 2
  • - mõeldud lastele alates 6. eluaastast
  • - komplekti kuulub 32 etturit imiteerivat magnetit
  • - pakendi mõõdud: 18 x 10,3 x 1 cm

Mäng areneb:

  • - Loogiline mõtlemine
  • - Loovus ja leidlikkus
  • - analüüsivõime
  • - Arendab võistlusvaimu ja pingega toimetulekuvõimet
  • - Käe-silma koordinatsioon
Woopie
52142

Lisainfo

Vanus
alates 6 aastast
Toote mõõdud
18,6 x 1,1 x 10,2 (cm)
Sugu
poiss/tüdruk