2021. aastaks täielikult ümber kujundatud klassikaline JET 9 RDO kinnitab taas oma positsiooni meie populaarseima, mitmekülgseima ja väledaima maastikurattana. Ülivõimeka raami geomeetria ja 120 mm vedrustuse käiguga hõljute tehnilistes tõusudes, hüppate allamägedes ja lendate sujuvalt üle kõige vahepealse.
Meie esimene JET 9 lahkus rajalt 2007. aastal. Selle varajase edumaaga oleme nüüd selles kategoorias liider. Nineri teadmised täisvedrustusega 29er maastikurataste vallas on lihvitud terava servani. Selle 14-aastase perioodi jooksul on JET alati meie valikus kindla koha säilitanud. Uusim iteratsioon kinnitab, et JET 9 RDO on üks parimaid saadaolevaid kaasaegseid lühimatkajalgrattaid, millel on seda tõestav pärand ja eluaegne garantii.
Piisab reisimisest mis tahes raja läbimiseks
Meie klassikaline JET 9 RDO tõstab lõbu, kui on aeg lennata, kuid see ei hammusta reisilennukõrgusele tõusmisel. See on meie kõige populaarsem maastikuratas ja see pälvib pidevalt tunnustusi nii meediaülevaatajatelt, igapäevasõitjatelt kui ka Nineri sportlastelt.
Segades krossiratta pedaalimisosad jalgrataste vedrustuse ja geomeetriliste omadustega, oleme muutnud oma JET 9 RDO-st kõige mitmekülgsema jalgratta, mida võime ette kujutada.
Pedaalimist ülesmäge piiravad ainult jalad ja kopsud. Meie iseloomulik CVA-vedrustus ei jäta raisku ega vattigi võimsust. Iga pedaalilöök teenib kõrgust ilma tõhususe vähenemiseta.
Seda ümber pöörates ja alla tagasi hõljudes on tänu väikesele põrutustundlikkusele teie laskumine turbulentsivaba. Koos tugeva keskmise käigu toega, et säästa kogu reisi, kui seda tõesti vajate, on JET 9 RDO sujuv lendur igas olukorras.
Häälestatud ja stardiks valmis
Kaasaegne raami geomeetria tähendab kaasaegseid radasid, kui neid kõige rohkem vajate. Ruumikas kokpitis on mugav käeulatus lühikeste varre pikkuste jaoks, mis annab teile kiire käsitsemise ja palju manööverdusvõimet mis tahes õhuruumis navigeerimiseks. Ja loomulikult tagavad lõtv, 66,5-kraadine esiosa ja pikk, 1179 mm (keskmise suurusega) teljevahe stabiilsuse ja enesekindluse, kui laskute järskudele laskumistele.
Hoides jõuallikat hästi pedaalide kohal, muudab 76-kraadine istmenurk kõrgusele tõusmise pisut lihtsamaks. Lühikeste 430 mm ketitangidega kenasti ühendatud JET 9 RDO ei kõhkle, kui roomab üles teie lemmikkatsekehade raja tuumast üles.
Kui teie päevane mustuse annus sisaldab vähem pedaalimist, kiiremaid kurve ja mõningaid kontsad allapoole langevaid, lamedaid kukkumisjooni, võite soovida madalamat alumist kronsteini ja lõdvemat peatoru nurka. Ärge muretsege – sisseehitatud flip-chip istmetugi pöörded võimaldavad sõitjatel alumist kronsteini tervelt 8 mm võrra langetada ja geomeetriat poole kraadi võrra lõdvendada.
JET-mootor: pidevalt muutuv kaar
Meie uuendatud JET 9 RDO tuksuv süda on pidevalt muutuva kaarega (CVA) vedrustussüsteem. CVA debüteeris 2008. aastal kui esimene spetsiaalselt 29ersile tehtud vedrustuse paigutus. Kinemaatiliste uuendustega, mis vastavad iga jalgratta konkreetsetele vajadustele, jääb see meie patenteeritud signatuurvedrustussüsteemiks.
Meie CVA põhialused on kaljukindlad: see on ronimisel ja pedaalimisel stabiilne, kuid elastne; allamäge minnes on see tundlik ja toetav; see on ühtlane ja kontrollitud igas reisifaasis.
Mudelil JET 9 RDO lisab uus võlli kinnitusamort raamile ja hoovastikule laiust (ja seega ka jäikust). Veelgi olulisem on see, et ülemise amortisaatori laagrid võimaldavad vedrustuse liikumise ajal eriti sujuvat liigendamist kogu nookuri 40 kraadi ulatuses. See parandab väikeste punnide elastsust. Lisaks võtavad käiguamordid vähem füüsilist ruumi, võimaldades kompaktset vormi.
Üheksal täisvedrustusega jalgrattal on Enduro MAX Black Oxide pöördlaagrid. Selle rakenduse tööstusharu etalon, Enduro laagrite kaubamärk lõi tähise MAX, et näidata rohkem kuullaagreid võistluse kohta. See tagab parema koormuse jaotuse ja sobib ideaalselt vedrustuse pöörete jaoks. Ja Black Oxide klass tähistab magnetiidi pinnakatet suurema korrosioonikindluse tagamiseks. Kokkuvõttes on need vaieldamatult parimad saadaolevad pöördlaagrid, mitte ühtegi.
Lennu jaoks sobiv kere
Peenikesel, kuid tugeval JET 9 RDO-l on Ninerile iseloomulik täisvedrustuse kuju. Segu kaaluteadlikust trimmimisest võimaluse korral ja tugevust suurendavatest struktuuridest, kus vaja, annab sellele maastikurattale ideaalse tasakaalu XC kerge kaalu ja jalgrataste tugevuse vahel.
Laiad tasased pinnad ülaosas ja alumisel torul aitavad neelata frontaallööke ja vibratsiooni, hoides samal ajal vastu läbipaindele ja väändekoormuse korral. Nookuri ja õõtshoova risttalad hoiavad kurvide ja raskete pingutuste ajal ratta tagaosa lukustatuna.
Parima võimaliku käiguvahetuse tagamiseks kavandasime võimalikult sujuva ja sirge kaablite marsruutimise. Kaabli korpus libiseb kergelt läbi täisvarrukatega juhttorude õrnade kaaretena eest taha.